Un prublema di qualità chì hè spessu trascuratu in l'acquistu di mobili

U più compactu l'imballaggio di u mobili, u più u cumpratore di u mobili serà capaci di risparmià i costi di trasportu.Dunque, i mobili di pannelli KD sò diventati sempri più populari trà e cumpagnie di e-commerce, i magazzini di mobili, i rivenditori è i grossisti.U mobili KD usa parechji laminati MDFpannelluscaffali di scaffali chì sò faciuli à assemble.U bordu di u pannellu hà una chance in 20 di rompe.Hè ancu unu di i prublemi di qualità spessu trascurati da i cumpratori di mobili perchè hè sfida à truvà tutti da QC.

Chì ghjè l'effettu di u prublema di u burst di u bordu nantu à i mobili, cum'è scaffali flottanti cavuti, librerie, scaffali di muru, tavulini o armarii? In u risultatu, i mobili pareranu menu belli in i magazzini di vendita è l'esperienza di u cliente serà menu satisfactoria.

Chì sò i motivi per chì i bordi di a tavola di scaffali scoppianu? Cumu pudemu prevene questu?

1, Una linea di cola irregolare hè una di e cause principali di veneering cù PVC o Melamine.Questu pruvucarà i bordi di u MDF à scoppià.Per risolve u prublema nantu à i pannelli di scaffali MDF, avete bisognu di aghjustà a viscosità di a cola è a liberazione di u moldu.Inoltre, pudete aduprà una banda di bordu di PVC di 2 mm per copre u burst di bordu.

2, A lama di taglio ùn hè micca abbastanza affilata.Ci ponu esse splusioni di bordu in u prucessu di produzzione quandu si taglianu parechje pannelli MDF cavu à u stessu tempu per via di diversi prucessi di produzzione.In certi casi, stu prublema hè direttamente ligatu à se a lama hè affilata o micca.

Hè un prublema maiò in a produzzione di mobili sanu fatti di MDF.Per esempiu, per i scaffali flottanti cavu, l'esplosione si trova vicinu à a pusizione di a barra d'acciaio di i parentesi di scaffali, causendu una splusione larga da 1 à 2 mm.Per quessa, hè necessariu di rimpiazzà regularmente e lame di taglio più forti è affilate.

3, Ancu s'è i bursts di bordu sò inevitabbili in a fabricazione, SS Wooden pò sguassà o ritruvà stu prublema chì afecta l'apparenza.Aduprate a carta vetrata più fina per macinà delicatamente è caccià e tracce di splusione di u bordu, in modu di prisentà una cornice pulita per u mobili.Ci si sente cusì cunfortu à pusà nantu à u divano è beie caffè tranquillamente mentre leghje una rivista nantu à a tavola laterale.


Tempu di post: 01-01-2022