MDF - Pannelli di fibra di densità media

MDF - Pannelli di fibra di densità media

A Medium Density Fibreboard (MDF) hè un pruduttu di legnu ingegneria cù una superficia liscia è un core di densità uniforme.Le MDF est fabriqué en décomposant les résidus de bois dur ou résineux en fibres de bois, en les combinant avec de la cire et un liant de résine et en formant des panneaux en appliquant une haute température et pression.

3

Immaginate chì tuttu u serratura hè stata spazzata da altri prucessi di fabricazione di prudutti di legnu, è dopu chì a serratura hè stata mischjata cù leganti è pressatu in grande fogli di a dimensione di plywood.Ùn hè micca esattamente u prucessu chì utilizanu per fà MDF, ma chì vi dà una idea di u maquillaje di u pruduttu.
Perchè hè cumpostu di fibre di legnu cusì chjucu, ùn ci hè micca granu di legnu in MDF.È perchè hè pressatu cusì forte à una temperatura cusì alta, ùn ci sò micca vuoti in MDF cum'è truvate in pannelli di particelle.Quì pudete vede a diferenza visibile trà u particle board è MDF, cù MDF in cima è particle board in u fondu.

4

Vantaghji di MDF

A superficia di MDF hè assai liscia, è ùn avete micca preoccupatu di i nodi nantu à a superficia.
Perchè hè cusì liscia, hè una superficia fantastica per pittura.Hè ricumandemu prima di primura cù un primer à base d'oliu di qualità.(Ùn aduprate micca l'aerosol spray primers nantu à MDF! Si immerge ghjustu, è hè una grande perdita di tempu è di soldi. Fararà ancu fà chì a superficia diventerà rugosa.)
Ancu per via di a so lisura, MDF hè un gran sustrato per veneer.
MDF hè assai coherente in tuttu, cusì i bordi tagliati pareanu lisci è ùn anu micca vuoti o schegge.
A causa di i bordi lisci, pudete aduprà un router per creà bordi decorattivi.
A coherenza è a fluidità di u MDF permette un tagliu faciule di disinni detallati (cum'è disinni scrolled o scalloped) cù una sega scroll, sega a nastro, o puzzle.

 

Disvantages di MDF

MDF hè basamente glurificatu particle board.
Cum'è i pannelli di particelle, u MDF absorberà l'acqua è altri liquidi cum'è una spugna è si gonfiarà, salvu s'ellu ùn hè assai ben sigillatu da tutti i lati è bordi cù primer, pittura, o un altru pruduttu di sigillatura.
Perchè hè custituitu di particeddi cusì fini, MDF ùn mantene micca viti assai bè, è hè assai faciule per striscia i buchi di viti.
Perchè hè cusì densu, MDF hè assai pesante.Questu pò fà più difficiuli di travaglià, soprattuttu s'ellu ùn avete micca un aiutu chì pò aiutà à elevà è tagliate i grandi fogli.
MDF ùn pò esse macchiatu.Micca solu a macchia cum'è una spugna, ma ancu perchè ùn ci hè micca granu di legnu nantu à MDF, pare terribile quandu hè macchiatu.
MDF cuntene VOC (urea-formaldeide).Off gassing pò esse assai minimizata (ma probabilmente micca eliminata) se u MDF hè incapsulatu cù primer, pittura, etc., ma a cura deve esse pigliatu mentre tagliate è sanding per evità l'inalazione di e particeddi.

 

Applicazioni di MDF

MDF hè principarmenti utilizatu per l'applicazioni interni, mentre chì u MDF resistente à l'umidità pò esse usatu in spazii propensi à l'umidità cum'è cucine, lavanderie è bagni.
I pannelli di fibra di media densità ponu esse facilmente dipinti, tagliati, lavorati è forati puliti senza schegge o scheggiature.Queste qualità cunfirmanu chì u MDF hè un pruduttu ideale per l'applicazioni cum'è l'arrettamentu di a buttrega o l'ebanisteria in particulare in i mobili interni.


Tempu di post: 16-lugliu-2020