Chì sò i mobili di pannelli?

Un esempiu di mobili di pannellu hè un pezzu di mobili chì hè fattu di tutti i pannelli artificiali è hardware cù una superficia decorativa.Hà e caratteristiche basi di staccabile, forma cambiante, apparenza di moda secondu i bisogni di l'utilizatori, micca faciule da deformà, qualità stabile, prezzu assequible è cusì.
In Scandinavia, u mobili di pannelli (in svedese, _panelmöbler_ ), era assai populari in l'anni 50, un stile chì hè statu cunnisciutu com'è "disegnu scandinavu".Includeva sedie, librerie, tavulini, scrivanie, armarii, scaffali di muru, etc. Oghje IKEA hà sempre assai di questi articuli, ancu s'ellu sò generalmente chjamati "compartimentu" o "scompartimenti" o "sistema di compartimenti".
U mobili di u pannellu hè fattu di pannelli di fibra di densità media (MDF) o di particelle per impiallacciatura di superficia è altri prucessi, cumminati cù hardware metallicu per facilità u trasportu.Cum'è l'armarii di TV muderni cù almacenamentu, u materiale di basa rompe a struttura fisica originale di u legnu, quandu a temperatura è l'umidità cambianu assai, a deformazione di pannelli basati in legnu hè assai megliu cà quella di legnu solidu, è a qualità di u stand TV in U materiale MDF hè più stabile cà quellu di legnu solidu.
I materiali decorativi cumuni di u mobili di pannelli includenu impiallacciatura di PVC, melamina, carta impregnata, carta di grana di legnu, pittura di poliester, etc. L'ultimi quattru finiture sò generalmente usati per mobili di qualità media è bassa, cum'è scaffali per u almacenamentu o scaffali murati, mentri impiallacciatura naturali. finisci sò usati per mobili di alta qualità.Una grande parte di stu tipu di mobili hè mobili di simulazione di granu di legnu, cum'è centru di tavulinu, armariu di salottu, o libreria per a camera.A vernice di certi mobili di pannelli venduti nantu à u mercatu hè diventata più è più realistica, cù un altu brillo è sensu.Per via di u risultatu, i prudutti cù l'artigianalità fina sò ancu assai caru.A causa di l'usu di l'impiallatura di legnu solidu, u legnu naturali hè difficiule di mantene.L'impiallacciatura di legnu hè assai più fragile in quantu à a resistenza à u calore, a resistenza à l'usura è a resistenza à l'acqua cumparatu cù u PVC è a melamina.Cusì, i mobuli di pannelli cù PVC è melamine risponde à a maiò parte di i bisogni di i clienti.
In generale, l'impiallacciatura di PVC hè aduprata per scaffali flottanti, scaffali di muru chì serve più di un scopu decorativu in casa.
È l'impiallacciatura di melamina hè aduprata per scrivanie di computer, tavoli di caffè, tavoli di notte, librerie o stand di TV chì necessitanu una superficia forte resistente à i graffi.


Tempu di post: May-10-2022