Chì ghjè u laminatu di PVC è induve aduprà?

Chì sò i laminati utilizati nantu à uinternusuperficia mobili?

I laminati utilizati nantu à a superficia di u mobili interni include PVC, Melamine, Wood, Paper Ecologicu è Acrylic etc. Ma u più utilizatu in u mercatu hè PVC.

U laminatu PVC hè fogli di laminatu multi-strati basati in Cloruro di Polivinile.Fattu da a compressione di carta è resine plastiche sottu alta pressione è temperatura.Hè aduprata cum'è a strata decorativa nantu à a superficia cruda cum'è u MDF.

1

Chì sò e pruprietà di i laminati PVC?

I laminati di PVC sò assai versatili, assai magre, chì varienu in grossu da 0,05 mm à 2 mm.A so plasticità hè bona, sia tagliata, saldata o curvata, pò ottene l'effettu previstu.Stu materiale hà una larga gamma di usi, è hà boni proprietà di trasfurmazioni.Pò esse laminatu cù diversi texturizati, cumprese legnu, petra è pelle cù culori, mudelli è texturizati variati.

U laminatu di PVC hè impermeabile, anti-sporcu, anti-corrosione è anti-termite.A causa di e caratteristiche chì u costu di fabricazione bassu, una bona resistenza à a corrosione è un bonu insulamentu, pò esse trattatu cù antibacterial.Questu li face una scelta ideale per i mobili di pannelli è i mobili interni.Sò più durable paragunatu à l'altri finiture, è per quessa sò favurevuli à l'usu longu, mentre sò ancu ecunomichi.Hè un materiale preferitu di scelta in l'industria di mobili interni per scaffali è armarii.

2

Induve pudete aduprà laminati di PVC?

I laminati di PVC ùn solu aghjunghjenu l'estetica, ma ancu aumentanu a durabilità di l'equipaggiu perchè sò resistenti à i scratch è faciuli di pulisce.I laminati di PVC sò largamente usati in l'armarii di l'uffiziu, unità di cucina modulari, armari, mobili, scaffali è ancu porte.

Cumu deve esse laminatu PVCdi mobili sò mantenuti? 

Aduprate un detergente liquidu delicatu è sguassate delicatamente cun un pannu di cuttuni pulitu, umitu è ​​senza usura.Per sguassà e macchie, pudete aduprà acetone.Ricurdatevi di asciucà a superficia dopu a pulizia, postu chì l'umidità pò lascià tracce o pruvucà i laminati à deformazione.Evite vernici, cera o lucidature perchè ùn hè micca legnu solidu.Per i mobili, evite micca d'utilizà asciugamani di carta bagnati è attaccate à l'aspiratori o i panni in microfibra per a rimozione di polvera.

3


Tempu di post: 16-lugliu-2020