Ciò chì face un fornitore affidabile?

SS Wooden riassume e seguenti caratteristiche di i fornitori di alta qualità:

1 Capacità di pruduzzione

Hè criticu per truvà fornitori chì ponu veramente fabricà i prudutti desiderati.In generale, l'unicu modu affidabile per determinà a capacità di produzzione attuale di i fornituri hè di visità i fornituri in persona o per mezu di agenti di terzu.I fornitori di alta qualità sò generalmente permessi di verificà visitendu o auditendu e so fabbriche.Pudemu amparà nantu à i fornitori verificando i seguenti aspetti: u cuntrollu di qualità di a materia prima è di i prudutti finiti, u cuntrollu di a qualità di u prucessu è u prugramma di cuntrollu di qualità prima di spedizione capacità R & D (questu hè assai significativu se l'impresa pensa à sviluppà novi prudutti), mantenimentu è calibrazione. certificazione o licenza di e macchine è l'equipaggiu (cum'è a licenza cummerciale, a licenza d'importazione è di esportazione), etc.

 

A capacità di produzzione mensile di ogni categuria varieghja, per esempiu, i scaffali di liberazione in legnu SS anu una capacità mensile di 40X40HQs, i tavulini anu una capacità mensile di 40X40HQs, e case di animali anu una capacità mensile di 15X40HQs, è i stand di piante anu una capacità mensuale di 15X40HQs ...

2. Bona cundizione finanziaria

A cundizione finanziaria di u fornitore hè un fattore essenziale per misurà s'ellu pò mantene a so capacità di furnimentu à longu andà.Questu affetterà direttamente a so consegna è u so rendiment.Avè prublemi finanziarii è un fatturatu poveru pò purtà à u fallimentu di u fornitore, facendu chì a transazzione finale sia impactata.

3. Fit culturale.

Truvà un fornitore chì u so scopu hè coherente cù u scopu di l'impresa farà più faciule per i dui partiti per capiscenu l'altru è cooperanu megliu.In e stesse cundizioni, i fornitori cù risorse di i clienti simili à l'affari di a vostra cumpagnia risponderanu megliu à i vostri bisogni.À u listessu tempu, esse disposti à cooperà cun voi è priorità i vostri bisogni hè ancu una di e caratteristiche chjave di i fornitori eccellenti.

4. A gestione di l'urganisazione interna hè armoniosa.

L'urganizazione interna è a gestione di i fornituri sò ancu fattori chì afectanu a qualità di serviziu di i fornituri in u futuru.Hè pussibule valutà se a struttura di l'urganizazione interna di i fornitori hè ragiunate per evaluà i pari di a cumpagnia, a satisfaczione di i clienti, a gestione di a fabbrica è u prucessu di produzzione.

5. A cumunicazione faciule, e barriere linguistiche è culturali ponu presentà sfide à l'imprese chì cercanu fornituri d'oltremare.

A cooperazione cù i fornituri chì sò faciuli di cumunicà pò prevene efficacemente diversi prublemi da ritardi di produzzione à prudutti micca qualificati.

6.Etica

Quandu l'imprese cercanu fornitori, l'etica pò esse micca a prima scelta.Tuttavia, ùn hè micca difficiule di audità a rispunsabilità suciale di i fornitori o di e fabbriche potenziali.Ignurà cumplettamente u codice d'etica pò purtà à prublemi di cummerciale.A ricerca di fornitori hè unu di i travaglii più difficili è stressanti in l'approvvigionamentu.E caratteristiche sopra vi aiuterà à selezziunà i fornituri d'alta qualità chì sò più adattati per i bisogni di l'impresa.


Tempu di posta: 03-03-2022